Pagini

vineri, 10 august 2012

Mancare de masline cu pui

Ingrediente:                                                    

-piept pui
-200 grame masline
-doua cepe
-un morcov
-un ardei rosu
-bulion
-sare; piper
-oregano
-foaie dafin
-marar





Pieptul de pui l-am taiat bucatele mai mici si l-am calit 2 minute in 3 linguri ulei.




Legumele( ceapa, morcovul si ardeiul) le-am taiat bucatele foarte mici si le-am calit deasemenea in 2 linguri ulei.












Peste legume am adaugat 2 linguri de bulion, foaia de dafin, condimentele si apa, cat sa le acopere.


Peste, am adaugat maslinele...si le-am lasat sa fiarba la foc domol in jur de 30 minute.









Am adaugat pieptul de pui,si le-am mai lasat sa fiarba impreuna cateva minute.


La sfarsit am adaugat mararul tocat..si am servit-o impreuna cu ceapa verde...pofta mare sa aveti!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu