Pagini

luni, 13 august 2012

Cordon bleu



Ingrediente:


-2 bucati mari piept pui
-felii cascaval
-felii sunca
-2 oua
-faina
-pesmet
-fulgi porumb
-condimente






Pieptul de pui de taie foarte subtire (eventual se bate cu ciocanelul, ca la snitel), si se condimenteaza.




Pe jumatate de piept se aseaza o felie de cascaval si una de sunca, si se acopera cu cealalta jumatate de piept de pui.









Am prins puiul la capat cu jumatati de scobitori, pentru ca, cascavalul sa nu curga.

Am batut bine cele 2 oua...dupa care am luat pieptul de pui si l-am trecut prin faina, apoi prin ou si la sfarsit prin pesmet si fulgiii de porumb maruntiti.











Pieptul l-am introdus in tigaia cu ulei incins, si l-am lasat la foc mic, pentru ca pieptul de pui sa se prajeasca bine in interior...va doresc pofta mare!

Un comentariu: