Pagini

marți, 20 decembrie 2011

Foietaj cu cascaval si carnacior




Ingrediente:

-1 pachet foietaj
-carnati (eu am folosit carnati facuti de soacra mea, dar se pot folosi orice tip, dupa preferinta)
-300 g.cascaval ras
-1 ou









Carnatii i-am facut bine pe gratarul de aragaz si i-am taiat rondele cu grosime de aproximativ 1 cm.
Am intins un pic foaia de foietaj cu ajutorul sucitorului si am taiat aluatul in dreptunghiuri(dimensiune dupa preferinta).Pe o jumatate a dreptunghiului asezam o bucatica de carnacior si presaram cascaval ras.
Indoim dreptunghiurile si apasam un pic pe margine pentru a nu curge compozitia.











Inainte de a fi introduse la cuptor, se ung cu un ou batut(cu ajutorul unei pensule).
Asezam foietajul intr-o tava invelita cu o hartie de copt, si il dam la cuptorul incins, la foc mare primele 5 minute, apoi la foc mic pana cand cand aluatul creste frumos si este rumenit si copt.









                      Pofta mare!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu