Pagini

marți, 27 decembrie 2011

Oua umplute-omuleti de zapada



Ingrediente:

-oua
-pateu
-branza topita
-marar
-1 morcov
-boabe piper
-cateva cuisoare









Ouale le-am fiert (am incercat sa le fierb cu capetele in sus).
Se taie ca un capac fundul oului si se scoate galbenusul, apoi le-am umplut cu compozitie.









Compozitia oualelor reprezinta o pasta formata din:
-galbenusurile oualelor (date prin razatoare)
-pateu
-branza topita
-marar

















Capetele oualelor le-am facut din aceeasi compozitie cu care le-am umplut la care am mai adaugat mai mult galbenus.




Palariile le-am facut din doua feliute de morcov, cea de sus cu raza mai mica decat cea de jos.
Se infige o scobitoare in palarie, apoi in cap si apoi prin ou. Ochii sunt doua boabe de piper, nasul din morcov, nasturii din cuisoare iar in loc de matura le-am pus cate o scobitoare.

Sper sa va placa...mie mi s-au parut simpatici :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu