Pagini

sâmbătă, 9 martie 2013

Cuscus cu legume

Ingrediente:

-250 grame cus-cus
-1 morcov
-1 ardei
-1 ceapa
-o bucatica telina
-o conserva mica ciuperci
-o conserva mica porumb
-1 cub maggi-gaina
-sare
-piper
-patrunjel










Ceapa am tocat-o marunt si am calit-o intr-o tigaie cu 2 linguri de ulei...peste am adaugat morcovul, ardeiul si telina tocata...peste ele am turnat o cana jumate de apa si cubul de maggi si le-am lasat la fiert;


Separat am pun apoximativ un litru de apa la fiert in care am adaugat o lingura rasa de sare si o lingura de ulei. Cand incepe sa fiarba se adauga cuscus-ul si se lasa la fiert 5-8 minute.






In tigaia cu legume se vor adauga ciupercile si porumbul.
Cuscus-ul se scurge de apa si se adauga peste legume...se potriveste de sare si piper (eventual vegeta).
La sfarsit se presara patrunjelul tocat.

Eu l-am servit alaturi de chiftelute...pofta mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu